B.A.C.K. 2015

Znáte takové ty závody, kde startuje cca 800 týmů a to asi z 16 zemí světa ? Kde se běhá ve vytápěné hale, sice na písku, ale za celou dobu si to ani neuvědomíte, protože když večer odjíždíte z haly, písek sebou nevezete ? Oh .. a kde dostanete při prezenci časový harmonogram, který pak organizátoři dodržují téměř na minutu přesně ?!

Tohle je, prostě a jednoduše, německý B.A.C.K., který se pořádá jednou za dva roky !

A protože je to docela blízko, tak se mi letos podařilo zmanipulovat skupinku lidí, kteří byli ochotni jet se mnou… jen se mi pak nepodařilo přesvědčit je o tom, že to byl jejich nápad a já teda rozhodně nejsem ten, kvůli kterému vyjíždíme ve tři ráno 🙂 Ale nevadí, na tom do příště zapracuji !

10893678_10203247007642631_103867507_n

Abych pravdu řekla, o těchto závodech se mi vlastně ani psát nechtělo, protože poslední dobou nějak nemám v lásce reporty ze závodů a to ne proto, že by se nedalo čím chlubit, ale proto, že co zajímavého se asi tak na závodech může stát, aby se o tom dalo napsat ?

Nic, přesně tak.

Normální lidi vyjedou, všechnu svou sílu koncentrují na běhy a mají dokonalý řád, který jim nedovolí jít pozdě spát nebo se ráno nevzbudit. Vše se ale mění v momentě, kdy jedete na závody se mnou a nezáleží na tom, jak moc zodpovědné lidi kolem sebe máte 😀

Vyjely jsme tedy s Verčou Otýpkovou v pátek, ve tři hodiny ráno z Brna, takovým tím super autem na plyn. Cestou ještě v Praze přistoupila Eliška a od té doby nebylo ticho 🙂

Už si nepamatuji, jestli jsme do Německa dojely brzo nebo pozdě, ale našly jsme super flek na parkování – podle mého odhadu to bylo takové to místo, kde se asi možná nesmělo parkovat a proto bylo potřeba, aby tam nejdřív projelo české auto a ta německá jej mohla následovat.

No a německá auta, to je kapitola sama pro sebe.. i v mých představách, kde zázračně dostanu několik miliónů korun a můžu si tak dovolit několik krásných aut, se prostě psi v audině nevozí, ale ono ne, Němci psi v takových autech vozí a vše se jim blízká ! 😀

Ale zpátky k závodům, pátek není třeba komentovat. S Enou jsme natáčely agilitní verzi „Blbý a Blbější“ – a ani youtube to nechce publikovat. Nicméně, dařilo se alespoň lidem kolem a to je vždycky moc fajn, že .. člověka to tak příjemně povzbudí, nenasere, povzbudí ! 😀

Ne vážně, v pátek krásně běhala Verča se Sapkou, které dokonce stály na bedně a to hned 2x ! A ačkoliv jsem možná v tu chvíli nevypadala jako ten nejšťastnější skoro-trenér na světě, protože se kvůli vyhlašování muselo čekat a já měla hlad a chtěla jsem spát, tak i přesto, někde tam v skrytu duše se našlo trocha radosti ! Upřímně těm dvěma fandím a doufám, že si v budoucnu Sapku na nějaké závody ukradnu !

Přece jen byl ale pátek v něčem přínosný i pro nás s Enou, teda hlavně pro mě ! Když jsem pozorovala všechny ty týmy, které, přiznávám, mi byly někdy až „pro smích“, protože dle mého názoru to agility řešily až moc, uvědomila jsem si, že těmto týmům se daří víc a že možná jejich přístup není tak špatný a k agility závodům i potřebný.

Tu noc jsem šla brzo spát a najednou jsem byla pro smích JÁ, ale chtěla jsem zjistit, kolik toho může „vážný přístup“ zachránit.

A protože jsem starý sportsman, zanalyzovala jsem situaci, připravila dobrý a reálný plán a šla spát.

Jaká to smůla, že si nikdo z nás nepřečetl program a nenastavil budíka na sobotu !

Sobotní ráno bylo tedy plné paniky, vstaly jsme později, než jsme chtěly, v panice opouštěly hotel a na silnicích jsme lámaly rychlostní rekordy. Vědomí, že jedeme pozdě nás tím sněhem pohánělo rychlostí, jakou si jen auto na plyn může dovolit 😛

A pak dostala Eliška nápad ! Podívat se do programu .. chtělo se mi brečet i smát … vždyť se začíná o hodinu později, než si naše úžasné české trio myslelo 😀

Nicméně, díky tomuto malému nedorozumění jsem alespoň přijely v čas a můj plán se mohl pomalu začít realizovat.

A jaký byl ?

Už na závody jsem odjížděla s tím, že neočekávám žádné dech beroucí výsledky, k dobrým výsledkům je potřeba trénink a ten jsme my neměly prakticky žádný. Odjížděla jsem ale s přáním, najít zase radost v běhání s Enou na parkuru a po pátku se to zdálo tak nereálné..

V sobotu jsem tedy začala myslet a chybějící trénink mezi překážkami jsem se snažila vyvážit alespoň mentálně.

A najednou to šlo.. Na výsledkové listině neviditelné, ale ta radost a nadšení z běhu byla zpátky. S Enou jsem se zase cítila trochu víc jako za starých, dobrých časů.. Bohužel, Ena v prvním běhu skočila jednu překážku z opačného (nežádaného) směru a v druhém běhu jsem se trochu ztratila já a na předposlední překážce jsem Enu diskla, ale konečně tu bylo něco, na co se dalo ukázat a říct: „ok, s tímhle už se dá pracovat !“.

Jak to tak bývá, s jídlem roste chuť a i když jsem byla spokojená, mrzelo mě, že tak málo chybělo k čistým běhům a postupu do finále, pak jsem ale otevřela kufr a …

10888161_10203247007242621_1702232702_n

Cítím, že tenhle článek začíná být dost dlouhý a abych ho nějak ukončila, zmíním už sobecky jen naše nedělní výkony.

Vše probíhalo v sobotním duchu. První běh dis, druhý a poslední běh víkendu byl posouzen jako čistý běh, ale ve skutečnosti jsme měly odmítačku, jen ve výsledcích chyběla.. a to mě mrzí, protože, když se teď podíváte do výsledků, vidíte čistý běh a ztrátu na první Silvii s Le cca 2s, což s odmítačkou není tak špatné, ale v momentě, kdy odmítnutí zapsané není, působí tento čas hrozně .. a přitom zas až tak tragický nebyl 😀

Z Německa si tedy Ena tradičně odvážela obdiv a dlouhý seznam zájemců o štěňata. To já si bohužel odvezla tak maximálně chřipku, která překopala celé mé, skvěle naplánované, zkouškové.. ale věřím, že ještě zbývá dost nocí na naučení se všech těch blbin, které si nepamatuju z gymplu .. ach 😀

Závěrem bych ráda řekla, že tyhle závody byly skvělé a ráda bych se za dva roky vrátila zpět a ideálně i se stejnými lidmi, kteří za ty tři dny měli právo zabít mě a to nejmíň 100x, ale neudělali to ! Věřím, že mě tito lidé znají a ví… :*

10904702_10203247007362624_723419503_n

A abych nezapomněla, potkat kamarády z celé Evropy bylo skvělé ! Dostat pozvání na návštěvu Španělska ještě lepší ! Už se těším !

10905994_10152752277582880_4222712452796703841_n

(foto: Rafael Arjona Gordillo)

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

